Muhabbetin Çoğalması İçin

Muhabbetin çoğalması aşkın artması için Ya Vedüd” duasını sevdiğiniz kişi ile yüzyüze konusurken zikredin muhabbettin arttıgını göreceksiniz.

Bir önceki yazımız olan Ayrılanın Geri Gelmesi İçin başlıklı makalemizde ayrilan sevgilimi geri gelmesi icin dua, ayrılan sevgilimin geri gelmesi icin etkili dua ve ayrılanı geri döndürmea hakkında bilgiler verilmektedir.

There are 11 comments left Go To Comment

  1. andaç /

    Merhaba arkadaşlar. Ben 33 yaşındayım işlerim yılladır rast gitmedi hepbkit kanaat gecindim.karımı ve cocuklarımı yeterince mutlu edemedim karım kısmetimin kapalı olduğunu bana hatırlattıktan sonra hemen çare aradım. En sonun da Olcay hocamla tanıştım. Allah bir değil bin kere razı olsun. Şimdi şükürler olsun işim yoluna girdi.

  2. engin /

    Ben son haftadir sevdigim insanla cok kavga ediyordum, ailem bu insani 4 senedir taniyor ama kabullenmiyorlardu ve sevmiyorlardı. Ananem elinden geleni yapti bizi ayirmak icin ama basaramadi. Su siralar cok kavga ettigimiz icin supheleniyordum. Cozumu varmidir bunun derken olcay hocayı buldum nette erkek arkadasima cok deger veriyorum ve asla ayrilmak istemiyordum benimle çok uğraştılar ama yapamadılar sonunda evlendik ve buna vesile olan olcay hocama sonsuz teşekkürler…

  3. nazlı hilal /

    Arkadaşlar Olcay hocayla bugün bazı özel problemlerim yuzunden, kişiye özel çalışma yaptıriyorum hocamızın ismini internette çok duydum yorumların hepsini okudum güvenilir bir hoca olduğu yorumlardan bile belli , dolandırıcı olmadığına eminim inşallah benim islemimde kısa sürede tutar. İşlem sonucunu size burdan haber ederim. Allah yardımcınız olsun.

  4. muhsin /

    Slm ben nazilliden yaziyorum size medyum olcay hoca gercekten oyle yardimsever iyi niyetliki sanki yuzunun guzelligi sesine yansimis ben gormedim olcay hocayi ama oyle tatli dilli bir insan ki gercekten arkadaslar yardimci olabilmek adina cok seker pamuk gibi konusuyor telefonda insan cezb oluyor gercekten Allah onun ne muradi varsa versin benim de dagilmakta olan yuvam kurtuldu ve esimle aramizi duzelltti cok tesekkur ve kesinlikle oneririm.

  5. ahmet /

    Evet benim evlilik vefkim 17nci günde etkisini gösterdi. şimdi kısmet şans içinde yaptrdım o 33ncu gündeyiz olumlu olcak gibi insallah ama sanırım bu kişiden kişiye değişebilir olcay hocam 15 ila 40 gün arasında olma ihtimalinin oluğunu söylemişti zaten ocay hocanın vefk tılsımları tavsiye ediyorum cok etkilidir.

  6. ahmet /

    Bir hevesle çıkmaya başladığım erkek arkadaşımı aslında pek sevmedigimi farkettim ama o beni delicesine seviyordu onu üzmek içimden hiç gelmiyordu yaptığım araştırmalar sonucu bu tarz durumlarda vefk ,celp vs. yapildigini öğrendim ama etrafta çok dolandırıcı vardı iyi bir araştırma sonucu Olcay hocanın güvenilir olabileceğini düşündüm ve onunla irtibata geçtim.Celp işlemi yapmaya karar verdik kargo geldikten 35 gün sonra işlem tuttu benim için canını verecek adam durduk yere ayrılmak istediğini söyledi ve kurtulmuş oldum. Allah razı olsun hocam.

  7. osman /

    Olcay hocamla yaptığım baglama vefki 27. Günümde tuttu. İnternette araştırırken karşıma çıkan Olcay hocam benim ailemin yuvamı kurtardı.Allah ondan razı olsun. Eşim benden sogumustu ne yaptıysam geri döndürememistim son çare olarak Olcay hocayla vefk işlemi denemistim ve geçen hafta 27. Günümde vefk tuttu.Guvenebilirsiniz

  8. ökkeş /

    Sevdiğim kişinin bana bağlanması için uzun süren araştırmalar yapmıştım. Kendim dualar okudum internetten kitaplar aldım hiç biri bin fayda etmedi. Olcay hoca diye yorumları okurken bende etkilendim. Denemek istedim ve benim için son insandı olcay bey. Havas ilmiyle ilgileniyor zaten konuşmalarımızda da bana detaylıca anlattı kibar bir insan. Neyse vefk çalışmasına karar verdik başladık ve inanırmısınız öyle birşey oldu ki önce engelimi kaldırdı sonra buluşmak istedi. Çıktık dışarıda bir kahve içtik şuan çok daha iyiyiz Allah razı olsun olcay hocamdan :)

  9. özen /

    Selamlar siteniz cidden dikkatimi çekti, şukuladım

  10. ahmet /

    Amerikadn yaziyorum gerck ismimi yazmak istemedi neyse ben olcay beyi internette aradim kocam bana cok bagli olmuyordu soguk davranmanaya baslamisti bunun icin olcay bey bana vefk yapti muska gibi bisey uzerimde tasimaya basladim ve 34 gun bekledikten sonra eve geç gelen benle ilgi gostermeyen kocam elinde cicekle eve dondu cok romantikti simdi gun doldu ve olduk biz kesin halen ayniyiz vefk cok etkiliymis gercekten alah nazarlardan korusn bizi.

  11. mehmet gökçe /

    Sevgili kardeşlerim olcay hocamın yptığı vefk sayesinde yuvam dağılmaktan kurtuldu. Çok iyi bir medyum tanıdığım iyi insanların başında. Güvenerek çekinmeden danışabilirsiniz kesinlikle ağzım dilim yanmadı ve çok memnun kaldığımı belirtmek isterim. Googleye medyum olcay yazınca zaten çıkıyor. Çok uzun zamandır bu işe girmiş zaten o bana ayrıca bir güven vermişti vergi levhası da var resmi çalışıyor doğru bir kişilik. Kesinlikle olcay hocayı tavsiye ediyorum çalışan asla pişman olmaz. Daha önce başka medyum hocalara da yaptırmıştım vefk olmadı. Ama olcay hocamın işi prensibi çalışma stili vefkleri bambaşkaymış iyi ki tanıdım memnun kaldım bende.

Leave a Reply

Aşk Duaları, Bağlama Duaları, Aşk ve Bağlama Büyüleri, Denenmiş Aşk Duası - Aşk Büyüsü, Büyü Bozma, Cin Musallatı